2.5.12

DEĞİŞİK FORMLARDA KEÇE GÜLLER




































5 yorum:

  1. Hepside birbirinden güzel bu güllerin paylaşım için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  2. Yaseminciğim, günaydın.Önce, ben hasta iken ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim.
    Gülleri çok beğendim, yapılışlarını da eklemen iyi olmuş.Ben de yapmak istiyorum bunlardan, o zaman gelip senin sayfanı arşiv olarak kullanacağım haberin olsun:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. her zaman beklerim arkadaşım..ayrıca yorumlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keçe işine bende merak sardım zaten mesleğim tekstil ve lazer makinamda var fikir alış verişinde bulunmak isterim iletişim kurarsanız sevinirim kayra_1976@hotmail.com tşkler

      Sil
  4. Ne kadarda güzeller. İnsan bu güzellikleri gördükçe onuda yapayım bunuda yapayım diyor. Keşke vaktim olsa...Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil